انتخابات

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وضع آب و هوا؛ بارش‌ها در برخی استان‌ها ادامه دارد

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۲ تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل،گیلان، مازندران، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه(۱۳ تیر) در برخی نقاط شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۴ تا ۱۶ تیر) در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط غرب، جنوب غرب، نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: امروز و فردا دریای خزر و طی سه روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد، به‌تدریج کاهش ابر با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۴ تیر ) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۶ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.